Kolejni dziennikarze rezygnują z pracy w białoruskiej telewizji

Tym razem o swojej decyzji poinformowały prowadzące program “Dzień w wielkim mieście” Wolha Płotnikowa, Ina Juhawa i Wolha Saroka. Zwolniła się też wydawczyni programu Alaksandra Sniehina.

Dziennikarki nie wytłumaczyły, czym motywowane są ich decyzje.

– Dzień w wielkim mieście nie będzie się już ukazywał w telewizji Białoruś 1. […] Nasza drużyna to wielka rodzina. Przykro się jej pozbywać – napisała Wolha Płotnikowa.

Rysy na telewizyjnym ekranie. Propagandyści mają dość propagandy

W czwartek ze sportowego kanału Białoruś 5 zwolniło się czterech dziennikarzy. Ogółem z pracy zrezygnowało bądź zostało zwolnionych co najmniej kilkunastu dziennikarzy państwowej telewizji: kanałów Białoruś oraz ONT i STV, a także państwowej agencji Biełta. Wśród nich są także znani prowadzący.

Łukaszenka przyznaje, że Rosjanie pracują w białoruskiej telewizji

pp/belsat.eu

Wiadomości